Új, működő Facebook és egyéb marketing trendek, változások

Home / marketing / Új, működő Facebook és egyéb marketing trendek, változások

Webináriumok helyett Facebook élő videók vannak. 5,4 millió magyar használja rendszeresen a Facebookot. A többiek meg a Twittert, Linkedint, Instagramot? Hang alapú Live alkalmazást is használhatunk telefonon keresztül a Facebook Page Appban, így élő adásban beszélhetünk kép nélkül a nagyérdeműhöz.


E-mail marketing helyett a remarketinget használjuk (hirdetés azoknak, akik már pl. meglátogatták a weblapodat). Elég régóta beállíthatod a Facebookon, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetésed, akik rajta vannak a hírlevél listádon.

Ez is az ősi mondást idézi, hogy „egy reklám nem reklám”, ahogyan egy orvos, nem orvos.

De a Hófehérke naivságát is túlszárnyalnánk, ha azt hinnénk, hogy ha nem fizetünk, akkor is ugyanannyi emberhez látja a postjainkat a Facebookon. Régen ez nem volt naivság, de sokat változott a világ és még többet a Facebook.

E-mail marketing helyett már a cégek is sokszor csoportokon keresztül érik el ügyfeleiket. De mi is sokszor Facebookon csetelünk a haverokkal e-mail küldés helyett. Idővel lehet, hogy az e-mailezés olyan népszerű lesz, mint a postagalamb küldése.

Ma már okostelefonra optimalizáljuk a weboldalt. Ez a tervezésnél is nagyon fontos.

Évekkel ezelőtt elég volt egy klassz e-mailt írnunk, használni a sales és marketing alaptörvényeit és azonnal eladtunk vele. És az e-mail lista szabta meg a cégünk erejét. Ma a közösségi médiában lévő követőtábor számít. SEO szempontból is relevánsabb pl. Facebookról jövő like, mint egy noname oldalról, mert valószínűleg kevésbé kamu a forrás, így Google bácsi jobban örül neki.


A jó öreg „először adunk kóstolót, aztán a többit” ajánlat kiment a divatból és a hatékonyság harcmezejéről… De megérkezett az online futószalag pl. Facebook, Adwords szállítja a népet a weblapunkra és ott pedig a különféle szoftverek megrendelésre sarkallják őket. Még mindig kiépíthető egy stabil rendszer, mely folyamatosan bevételt termel (amolyan fél passzív jövedelem). Apropó Adwords, folyamatosan változnak a hirdetőfelületek. Pl. vannak olyan funkciók, amik még csak külföldön érhetőek el, de már felbukkant az Adwords-ben nálunk is.

Karcolgattam a témát, mert mindenről km-eket lehetne írni, nem sokára folytatom. Gyere velünk és építsük fel együtt a birodalmadat. Szuper és örömteli játék lesz!

Keresztes Attila

Related Posts
adwords kampány beállításaseo, keresőoptimalizálás