Szórólap készítés és tervezési árak bekérése előtt erre figyelj

Home / grafikusok / Szórólap készítés és tervezési árak bekérése előtt erre figyelj

A szórólap rejtelmeiről már írtam korábban: Szórólapot? Ne így! Azért néhány gondolattal kiegészítve az ezzel kapcsolatos cikkeimet: sokan nagyobb gondot okoznak maguknak, ha a szórólap tervezésnél nem vesznek figyelembe néhány fontos dolgot.

Ezekre figyelj szórólap készítés, tervezésnél

– Grafikus vagy iparművész tervezőgrafikus készíti-e el a szóróanyagot (nem feltétlen van árbeli különbség)?

– A grafikai elképzelés „egy a tucatból”, vagy konkrétan kigondolt és nem ismerőseid ízlésén, hanem szakember, illetve (leendő) vevőid véleményén, preferenciáján alapszik?

– Van-e mögötte konkrét marketing kutatási eredmény, stratégia vagy csak próbálkozunk?
– Ez segít abban, hogy tudd, mit kell pontosan ráírnod a szórólapra (nincs „mi a fenét is írjak ide” effektus)

– Hogyan tudod mérni, hogy ki hol, hogyan kapta meg a szórólapot (ha nem tudsz mérni, hogyan fogsz fejleszteni)?

– Az adatvédelmi törvényeket és egyéb jogszabályokat figyelembe véve gyűjtöd az adatokat pl. GDPR (ma már névjegykártyát sem lehet „csak úgy gyűjtögetni”, lásd adatkezelés)?

– Figyelembe veszed-e a lejárati dátumot (meddig érvényes pl. egy akció és ugye nem 10 éve csinálsz 50 % kedvezménnyel meghirdetett végkiárusítást)?

 

Ezután lehet szórólap tervezési árakkal kalkulálni

Nagyon egyszerűnek tűnő szempontok ezek, de sokan elfogultan – mivel saját cégükről, gyerekükről van szó-, kihagynak pár lépést. Aztán ezt kompenzálják pl. egy oda nem illő grafika felhasználásával. Esetleg össze keverik az image reklámmal, a konkrét „azonnal profitot termelő” ajánlatokat… De az is lehet, hogy nem különösebben raknak energiát a dologba, aztán csodálkoznak, hogy 0-val egyenlő az eredmény. És akkor ez megspékelődik a stresszel, önbizalomhiánnyal…

Ha biztosra akarsz menni, akkor komplex megoldáson gondolkozz és, ha megvan a recept, akkor azt bármikor tudod majd alkalmazni. Szóval, elég egyszer kikísérletezned a megfelelő receptet. És természetesen a fenti dolgokat nemcsak okoskodás céljából írtuk össze, hanem bármelyik lépésben segítünk Neked. Rendelhetsz tőlünk szórólaptervezést, de a teljes folyamatban is segítünk, így elég hátradőlnöd és várnod a leendő vevőket. Lépj velünk kapcsolatba és küldjük a részleteket.

Keresztes Attila

 

Honlapod gyors felmérése

honlapelemzés

– webergonómia
– grafika
– keresőoptimalizálás (SEO)
– marketingpszichológia
–  webjog
– programozás szempontból

KÉREM A DÍJMENTES FELMÉRÉST

Related Posts

Privacy Policy Settings

google-analytics
logo tervező, logo tervezés online, logó készítés, logo tervezés, logo készítő, logótervezés, logo tervezés árGDPR rendelet, GDPR lényege, GDPR 2018, GDPR rendelet röviden, GDPR jelentése, adatvédelmi tisztségviselő