Grafikai tervezés árak garanciával (2022)

Home / grafikusok / Grafikai tervezés árak garanciával (2022)

Konkrét grafikai tervezés áraink

Grafikai tervezés árak garanciával (2022)

Csomagolástervezés, már 50.000 Ft-tól

Grafikai tervezés árak garanciával (2022)

Teljes branding tervezése, már 380.000 Ft-tól 

Grafikai tervezés árak garanciával (2022)

Kisarculat tervezése, már 120.000 Ft-tól 

Grafikai tervezés árak garanciával (2022)

Logó, embléma tervezése, már 48.000 Ft-tól 

Kidobott pénz a szórólap vagy egyéb grafikai tervezés ára, ha ezekre nem figyelünk

Ha szükséged van grafikai tervezésre, például szórólapra vagy akár online megoldásra, akkor ezt feltétlenül olvasd el. Ugyanis pontba szedve leírtam a legfontosabb dolgokat, amit pár perc alatt át tudsz futni. Ezeket a szórólap vagy egyéb grafikai tervezés árai között nem fogod megtalálni.

Ugyanis nem a grafikai stúdió dolga szavatolni, hogy marketing szempontból, illetve a jogszabályoknak megfelelő grafikai tervet kapj. Konkrétan azt, hogy ne a kukában landoljon a szórólap (vagy hatástalan legyen az egyéb online grafikai terv) és ne kelljen bírságot fizetned.

Egyébként a szórólap rejtelmeiről már írtam korábban: Szórólapot, de ne így! Szórólaptervezés és jogi infó (tilos lenne csak úgy szórólapot kapnod).

  • A grafikai elképzelés „egy tucat”, vagy konkrétan kigondolt, és nem ismerőseid ízlésén, hanem szakember, illetve (leendő) vevőid véleményén, preferenciáján alapszik? Ez már marketing kérdés. Erről bővebben a szórólap tervezés cikkemben írtam. Az klassz, ha tetszik Neked és barátaidnak a terméked / szolgáltatásod, de nem ők fogják megvenni. Ismerősöknek a legnehezebb amúgy is értékesíteni… Egy fodrász üzletbe a házban lévő lakók fognak a legkésőbb benézni… Tudom ez rosszul eshet az embernek, de ha nem tervezzük meg előre reálisan a dolgokat, akkor biztos, hogy pénzkidobás lesz a vége és a kukában fog landolni a grafikai tervezés eredménye a termékkel együtt.
  • Ebből következik, hogy van-e mögötte konkrét marketing kutatási eredmény, stratégia vagy csak próbálkozunk? Mi a cél? Mit tudunk a buyer personáról (régen célszegmensnek hívtuk)?
  • Egy oldalas, két oldalas szórólapban gondolkodunk? Mekkora legyen a mérete?
  • Ha tudod kinek, mit, hol és hogyan szeretnél értékesíteni, az sz segít abban, hogy tudd, mit kell pontosan ráírnod a szórólapra (nincs „mi a fenét is írjak ide” effektus).
  • Általános grafikus vagy iparművész tervezőgrafikus készíti-e el a szóróanyagot (nem feltétlen van árbeli különbség)? A minőségben lehet különbség, de természetesen bárki lehet tehetséges grafikus, ha nem is végzett egyetemet.
  • Hogyan tudod mérni, hogy ki hol, hogyan kapta meg a szórólapot (ha nem tudsz mérni, hogyan fogsz fejleszteni)? Mi az online területre specializálódtunk és azt szeretjük benne, hogy minden pontosan mérhető. Sok meglepődött arcot láttam már az ügyfelek között, amikor kiderült, melyik aloldala teljesít a legjobban a keresőoptimalizálást illetően, és hogyan lehet teljesen más módon megduplázni a forgalmat a honlapon…
  • Az adatvédelmi törvényeket és egyéb jogszabályokat figyelembe véve gyűjtöd-e az adatokat, például GDPR (ma már névjegykártyát sem lehet „csak úgy gyűjtögetni”, lásd adatkezelés)? Fura, de ez az igazság.
  • Figyelembe veszed-e a lejárati dátumot (meddig érvényes például egy akció, és ugye nem 10 éve csinálsz 50% kedvezménnyel meghirdetett végkiárusítást)? És ez nem vicc, volt erre példa egy belvárosi üzletben anno.

Ezután lehet szórólap és egyéb grafikai tervezés árakkal kalkulálni

Nagyon egyszerűnek tűnő szempontok ezek, de sokan elfogultan – mivel saját cégükről, gyerekükről van szó-, kihagynak pár lépést. Aztán ezt kompenzálják például egy oda nem illő grafika felhasználásával. Esetleg összekeverik az image reklámmal, a konkrét „azonnal profitot termelő” ajánlatokat…

De az is lehet, hogy nem különösebben raknak energiát a dologba, aztán csodálkoznak, hogy 0-val egyenlő az eredmény. És akkor ez „megspékelődik” a stresszel és rossz érzéssel.

Ha biztosra akarsz menni, akkor komplex megoldáson gondolkozz, és ha megvan a recept, akkor azt bármikor tudod majd alkalmazni. Szóval, elég egyszer kikísérletezned a megfelelő receptet, lásd szakember által elkészített marketingterv.

És természetesen a fenti dolgokat nemcsak okoskodás céljából írtuk össze, hanem bármelyik lépésben segítünk Neked. Rendelhetsz tőlünk szórólaptervezést, de a teljes online marketing folyamatban is segítünk, így elég hátradőlnöd és várnod a leendő vevőket, ha van egy jó terméked / szolgáltatásod.

Keresztes Attila

KKV számára épít csapatunk, komplexen, testre szabott WordPress alapú, tovább fejlesztett honlapot/webshopot garanciával. Fontos, hogy ezek ne csak szépek legyenek, hanem folyamatos bevételt is biztosítsanak.  Jómagam ezt a folyamatot segítem elő a megfelelő kommunikáció, határidők betartása és minőség megteremtésével. PR szakon diplomáztam és 2005 óta rengeteg céget tettünk sikeressé.

Related Posts
Letisztult weblapkészítésreklámgrafika