Ha a nyomulós „spam” marketing helyett természetes megoldás érdekel

A pszichológiában azt szoktuk mondani, hogy vagy van betegség tudat, vagy nincs. Ergo, az már fél siker ha látod, hogy van probléma a céges marketinggel. Előfordulhat, hogy nem látod a fától az erdőt, de nem egyszer tapasztaltuk, hogy egy apró banális változtatás is hatástöbbszöröző lehet.

Mi a „nyomulós, nem vagyok éhes, de egyél még”, erőszakos marketing helyett a vevőket irányítjuk a honlapodra, mikor elkezdenek keresni a témában (pl. inbound marketing).

marketing tanácsadás, marketing konzultáció, marketingpszichológia

Mi a marketing kommunikáció számunkra?

Amikor úgy kommunikálunk, hogy odafigyelünk Rád (az ügyfélre, akit szolgálunk). És a legfontosabb, hogy Neked segíthessünk, ennek érdekében mindent megteszünk és ennek mellékhatása a tiszteletdíj, amit Tőled kapunk, ha jól és odaadóan végezzük el a munkánkat.

A folyamatos szárnyalás a cél, nem a túl gyors emelkedés és az utána közvetlenül történő zuhanórepülés 

Sokan azonnal akarnak mindent, de ez egy folyamat, ápolni kell folyamatosan, mint egy szép kertet. Az elején van benne a legtöbb munka, aztán fenn kell tartani. Mi végig fogjuk a kezed és segítünk Neked. Egy folyamatosan működő online marketing gépezetre van szükség, mely folyamatosan, természetes módon hozza a vevőket.

Neked szól ez a program …

  • ha mikro és kkv-nak vagy az ügyvezetője, marketingese
  • ha már van online jelenlétetek és lehetőségetek átdolgozni, átírni, fejleszteni az elemzés alapján a honlapot (kampányok menedzselésével jelenleg nem foglalkozunk)
  • ha automatizálásban, egyszerűségben gondolkodtok
  • ha nem preferálod a nyomulós marketinget
  • ha elfogadod, hogy van olyan eset is, amikor nem tudunk segíteni

Nem Neked szól ez a program …

  • ha nem hiszel a fair marketingben (mikor a felhasználó keres meg minket és nem fordítva)
  • ha nem akarsz változást, illetve megvalósítani (saját magad, vagy munkatársad segítségével) az általunk adott ötletek alapján a marketingjét és így elkészíteni a marketing kampányt
  • ha nem tudod milyen terméket, szolgáltatást akarsz árulni
  • ha nincs weboldalad, vagy infód, amit elemezni lehetne (ilyenkor inkább oktatásra, informálódásra van szükség)

Egy konkrét megoldó kulcsot kapsz tőlünk ötletekkel, melyet 4 hónap alatt építünk fel, de utána is fogjuk a kezed és mindenben segítünk, ha szeretnéd

Marketing tanácsadók + pszichológiai végzettséggel rendelkező szakemberek elemzik ki minden hónapban:

  • max. 3-4 általad elküldött sikeres / sikertelen marketingkampányodat
  • általunk elküldött havi 6-8 kérdésedre adott válaszodat
  • általad küldött max. 3 legfontosabb kérdésedre a válaszokat
  • átnézzük a marketing stratégiádat és eszközeidet
  • konkrét lényegre törő elemzést kapsz tőlünk (csak a hibákra fókuszálva, amik lehetőségek is egyben)
  • weboldaladat

Bónuszként, ha találunk súlyos hibákat 

  • Webjog (bár jogi végzettséggel nem rendelkezünk)
  • Grafikai tervezés
  • Programozás, webfejlesztés
  • (SEO) keresőoptimalizálás
  • Webergonómia kapcsán, akkor azt is elküldjük Neked és, ha akarod
  • A hibák kijavítására is adunk árat

A folytatás 4 hónap után

Ezután – ha akarod, ez elemzés alapján –, újabb megbízás keretében megírjuk a szöveget, szlogent stb., és a teljes marketing kampányt kielemezzük kérésedre (természetesen SEO-ban, grafikai tervezésben és programozásban, fejlesztésben is tudunk segíteni). De az első lépés, hogy képben legyünk, mert a házat is alulról szokás ugyebár felépíteni tervrajz alapján, kivétel Gaudi esetében :). A 4 hónapos alap monitoring ára 28.000 Ft / hó (teljes összeg).

Sürgős esetben, illetve az alap elemzés után pl. kampányok elemzését, online konzultációt 6.000 Ft-os (teljes összeg) óradíjon vállaljuk el.

Tartalom marketing (szövegírás, ahol a SEO barátságot köt a reklámpszichológiával)

Marketing és SEO szempontból írjuk meg a szöveget a honlapodra vagy a különböző platformokra pl. Facebook, Twitter stb. Ennek az ára 1-1,5 Ft / leütés (szóközökkel együtt). Fontos szempont, hogy rendszeresen – akár pár naponta – publikálj a célszegmens számára releváns anyagot, legalább 1500-2500 karakter terjedelemben. És ha webáruházad van – és szeretnéd, hogy vevőid is legyenek – akkor alap, hogy konkrét leírások legyenek az egyes termékeidnél.

A folytatáshoz klikk ide (üzenj nekünk, hogy mire van szükséged), visszahívunk és megbeszéljük a részleteket, de e-mailen is lebeszélhetünk mindent. Nyitott vagy a folytatásra?