Hogyan érj el sokmilliós bevételt a weboldaladdal havonta?
Sok vállalkozó abban a hitben él, hogy elég összerakni egy weboldalt, és a vevők majd maguktól jönnek. Aztán telnek-múlnak a hónapok, a bevétel stagnál, a lelkesedés pedig alábbhagy. Ismerős az érzés? A legtöbb esetben nem a termékkel vagy a szolgáltatással van a baj,...
Feltörték a WordPress honlapod? Pánik helyett itt a cégvezetői mentőöv!
Reggel arra ébredsz, hogy a gondosan felépített céges weboldalad helyén egy vörös képernyő fogad a Google-től, ami kártékony szoftverre figyelmeztet. A webshopod nem működik, a partnerek és ügyfelek hívogatnak, a bevétel pedig minden egyes órával csökken. Ez minden...
A manipuláció hálójában: Miért nem nő a céged, és mi a valódi kiút?
Már 2016-ban, egy televíziós interjúban is arról beszéltem, hogyan hálózzák be mindennapjainkat a reklámok manipulatív eszközei. A cikk apropóját adó eredeti beszélgetés alább beágyazva látható, a benne elhangzó gondolatok pedig ma aktuálisabbak, mint valaha. Akkor a...
Miért fizet kétszer egy cégvezető a fix csapatért?
Cégvezetőként valószínűleg ismerős az érzés: a kezedben egy vaskos számla egy marketingügynökségtől, a riportban homályos kifejezések és látványos, de üzleti eredményt alig hozó számok. Közben a céged stagnál, a növekedés elmarad, te pedig egyre frusztráltabban...
Amikor a több hirdetés kevesebb bevételt hoz
A "több hirdetés, több bevétel" mítosz: miért nem a pénzszórás a növekedés kulcsa? A hónap végén megnézed a riportokat. A marketinges büszkén mutatja, hogy 20%-kal többet költöttetek hirdetésre, elértetek 50 ezerrel több embert. Te pedig a bevételi számokra nézel, és...
Így égeted a pénzt a belsős csapatoddal
Tapasztalt, de emberileg problémás az új munkaerő? Betanítod és utána lelép? De mi lehet még a probléma ezzel? Ebben a postban és podcastban az in-house csapat hátrányait járjuk körbe cégvezetői szemmel. Tegyük meg az első lépést egy díjmentes elemzéssel! Első...