Milyen az azonnali hatást kiváltó céges arculat, cégimage, mely cégarculat, design, grafika nem egy semmitmondó szóismétlődés más-más szavakkal, hanem valódi arculattervezés, valódi arculattervezők által?

Home / grafikusok / Milyen az azonnali hatást kiváltó céges arculat, cégimage, mely cégarculat, design, grafika nem egy semmitmondó szóismétlődés más-más szavakkal, hanem valódi arculattervezés, valódi arculattervezők által?

Ezt ki tette (ide)?

arculat

 

Jani, az oroszlánszelídítő

Én voltam, szeretném, ha összehasonlítanád a lenti referenciaképekkel. Ígérem igazi felüdülés lesz.:)
Külön az arculati elemeket kitárgyaltuk már a típushibákkal és, hogy mi a különbség, ha egy iparművész tervezőgrafikus vagy, ha egy ügyetlen, laikus – lásd szerénytelen személyem -, készíti el. Mindenesetre jó volt játszani egyet.:)
Akkor nézzük még egyszer, hogy milyen az azonnali hatást kiváltó céges arculat, cégimage, mely cégarculat, design, grafika nem egy semmitmondó szóismétlődés más-más szavakkal, hanem valódi arculattervezés, valódi arculattervezők által – arculattervezés, arculattervezők, cégarculat, céges, arculat, cégimage?
..
.

.
.
.Látszik is, vagy csak te tudod

A cég stílusát, arculatát nem mindegy, hogy hogyan preferáljuk, de van ennél még fontosabb, hogy a vevők hogyan preferálják. Erről rengeteget lehetne mesélni:) Sok cég esik abba a hibába, hogy azt hiszi, hogy azért mert ők tudnak valamit az már mindenki számára egyértelmű, gondolj pl. egy bonyolult, átláthatatlan honlapra. Érthető módon mindenki magából indul ki, mi másból tudna? És azt hiszik elég „annak” lenni, nem kell az üzenetet megfelelő módon kommunikálni mellette. Nem véletlen, hogy a kommunikáció és konkrétabban a ráértő kommunikáció is hangsúlyos napjainkban.


Egy kis játék

Gondolj egy autóra. Mindegy milyenre. Megvan? Én egy piros sportkocsira gondoltam, amely nagyon népszerű sok ember számára, de azért nem hiszem, hogy mindenki erre gondolna, ha ezt a kérést neki szegeznénk. És akkor még tovább mehetünk: milyen idős, mekkora, milyen márkájú, milyen betűkkel van ráírva az, hogy Spirit Lab.:) stb.

És ez csak egy szó volt csupán, mégis majdnem mindenki másra gondol. Hogy mi köze ennek az arculattervezőkhöz, arculattervezéshez, az nemsokára kiderül, de addig is nézzünk még egy játékot. A másik játék, mely eszembe jut erről az az, hogy ha valaki fülébe súgunk valamit és ő ezt tovább adja és így vándorol az információ néhány emberen keresztül, a legvégén mégis torzulni fog az infó. Ennyit a kommunikáció torzulásáról, pedig itt külön figyeltünk arra, hogy ne torzuljon.

Nem passzolnak egymáshoz a molekulák

Kisarculat alatt a névjegyet, logót, levélpapírt és boríték értjük. Nagyarculat pedig magába foglalja a kisarculatot és az összes többi megjelenési elemet, mely együttesen adja ki a cégimage-et, a céges arculatot (cégarculat).

Nagyon sokszor lehet észrevenni azt, hogy a cég arculata nem passzol egymáshoz. Lehet, hogy egy más grafikusok, arculattervezők készítették el a honlapot, és egy másik designer vagy iparművész tervezőgrafikus a névjegyet és nem rendezték egységbe a többi arculati elemmel. Pedig ez nagyon fontos. A fél tudás sokszor veszélyesebb a nem tudásnál, és a fél megoldás is rosszabb a semminél, így én iparművész tervezőgrafikusok által végeztetem el a munkát (gondolom ezt megérted, ha a lap tetején lévő ábrát már szemügyre vetted:)) és előre egyeztetünk mindent, hogy ne érje ügyfeleimet meglepetés. De mit sem ér a grafika, ha nincs figyelemfelkeltő, ötletes, játékos marketing üzenet, melyet érdemes továbbítanunk.

Beszélni könnyű, nézd meg a referenciáinkat itt.

arculat arculat
arculati elemek kisarculat

Keresztes Attila

www.spiritlab.hu


“Adunk egy grafikust ajándékba 1 napra”

 


Related Posts
reklámgrafikaweblapfejlesztések