Sikeres influenszer marketing
Mi az az influenszer marketing és hogyan működik? Az influenszerekkel (influencer) történő márkaépítés és értékesítés egyre népszerűbb, melyet az elköltött, növekvő dollár milliárdok igazolnak vissza. A hatásos reklámkampány tervezés segítségével hatalmas...
A neuromarketing, azaz a vásárlói döntéshozatal folyamata
Mi az a neuromarketing? Különálló marketingkutatási terület lett, hozzávetőlegesen 2000 óta a neuromarketing. Leegyszerűsítve, a fogyasztók neuro (idegrendszeri), érzelmi és gondolati válaszait vizsgálja a különféle marketing impulzusokra. Ez nagyon izgalmas...
Ütős címsor írása, mely megtriplázhatja az eladásodat
Mivel a címsor adja el a reklámszövegírásban a szöveg további részét, így kulcsfontosságú. A kutatások alapján a megfelelő címsor írása megháromszorozhatja az értékesítés mértékét. Nem véletlen, hogy a keresőoptimalizálásban egy nagyon jó trükk, hogy nem a cikk címét,...
Ultra hatékony online marketing kampány tervezés lépései
Előfordul, hogy összekeverjük a hirdetést egy komplex online marketing kampánnyal, és a tervezés lépéseit is kihagyjuk belőle. Éppen ezért úgy döntöttem, összeírok mindent az elmúlt évek tapasztalatai alapján. A legfontosabb, hogy klassz legyen az ajánlat és megfelelő...
Hasznot hozó reklámszövegírás
A reklámszövegírás akkor hatásos, ha nem a terméked / szolgáltatásod szempontjából kezdesz neki az íráshoz, hanem az ügyfél szemszögéből közelíted meg a valóságot. Ehhez első lépésben mindent tudnod kell róla. Csak így tudsz az ő fejével gondolkodni....
Ütős landing page készítése 27 pontban
A hatásos marketing kampány egyik legfontosabb része az érkező oldal, azaz megfelelő landing page készítése. Ide érkeznek az érdeklődők, erre az aloldalra, melynek egy célja van: feliratkozókat generálni. De hiába jönnek százasával a lead-ek (érdeklődők) az oldaladra,...