Mielőtt webszövegírás, SEO cikkírás árak iránt érdeklődnél, erre figyelj!

3 fő hiba a SEO szövegírásban, mely akár 69%-ban is lelassíthatja a forgalmat a weblapodon

1. Mindenhez értek, így bárkinek, bármikor írok marketing és SEO szöveget

Ma már kihaltak a polihisztorok, azaz nem érthet mindenhez egy ember (tisztelet a kivételnek, de ő valószínűleg egész nap a könyvtárban van és nincs ideje Neked szövegeket írni). Éppen ezért profi újságírókkal érdemes dolgoztatni, de minimum kisebb szövegíró csapattal. Ők az ügyfél szemüvegén keresztül fognak szövegírásba, és ez alapján határozzák meg a tartalomírás, illetve SEO szövegírás árakat.

Ugyanis hiába tudja a szakma csínját-bínját az ügyfél. Gondolj bele, hogy egy szakorvos lehet nagy tudású, de az információt megfelelő módon kell tálalnia, hogy az emészthető legyen és ne oktatásba csapjon át, hanem megmaradjon a szolgáltatás szintjén. Ne szórjunk betonra vetőmagot, mert annak semmi értelme.

 

SEO, marketing

Nem olyan könnyű jó szöveget írni

 

2. Hiába professzionális a szöveg, ha nem az ügyfél problémájára kínál megoldást, vagy érthetetlen

Egyre kiélezettebb a verseny, így az első pont önmagában még nem jelent biztos sikert. Nem elég, hogy releváns és minőségi a webszöveg. Fontos, hogy maga az ajánlat is megfelelő módon, online marketing szempontokat figyelembe véve legyen tálalva.

Különben nem lesz semmi eredménye. Az online marketing számunkra azt jelenti, hogy az ügyfél kedvében járva, az ő számukra megfelelő módon van prezentálva a dolog. Az erőszakos, idegesítő reklámokat nem preferáljuk. A legfinomabb ételt is lehet ízlésesen és a földre dobva is tálalni, aminek – valljuk be -, elég nagy hatása lehet.

3. Hiába profi a webszöveg, ha nem vagy megtalálható

SEO (keresőoptimalizálás) nélkül ma már nem sok esélyünk van, hogy a több milliárd weblapból éppen a miénk kerüljön előre. Lassan a lottózás is eredményesebb lesz. Ez egy külön szakma, amit sok infó és még több gyakorlati tapasztalat révén lehet elsajátítani, nem pedig elméleti, egyetemi kurzusokon. Amikor a szövegíró meghatározza a szövegírás árakat, akkor általában ígéretet tesz arra, hogy kulcsszókutatást is csinál és arra írja meg a cikket, de ez önmagában ma már nagyon kevés.

Ugyanis az egész weboldal SEO-jával nem árt képben lenni, lásd on-site és off-site SEO egyaránt. Ha az ügyfél nem ért hozzá – nyilván ezért keresett meg szakembert -, honnan fogja tudni azt leellenőrizni, hogy tényleg megfelelő szaktudása van ezen a téren a szövegírónak, aki egy személyben marketinges, SEO szakember és amúgy is polihisztor?

 

4. Hiába tökéletes a szövegírás, ha technikai – vagy egyéb, az ügyfél számára láthatatlan -, probléma van a weblapon

Emlékszem olyan ügyfélre, aki ugyan a tartalomírás és szövegírás árak iránt érdeklődött, de a honlapján volt egy óriási hiba, és végül annak fejlesztésével sikerült megduplázni a forgalmat. Először is a menüpontok elvont kifejezéseket tartalmaztak, amiket egy laikus (pont az ő célcsoportja, buyer personája) nem értett, így nem is érzett ingerenciát a klikkelésre.

A Search Console-ban is látható volt a visszafordulási arány nagy fokú mértéke. Nem hiszem, hogy egy mezei szövegíró ilyen fokú SEO dolgokban elmélyedne. Éppen ezért a cél elérése (forgalomnövelés) és nem a webszövegírás volt a legfontosabb (ehhez persze át kellett vizsgálni az oldalát), és a díjmentes konzultáció után más javaslatot tettem neki.

Nagyon lelkes lett, mert egyből megértette, hogy ez volt a valódi cél, hogy megnőjön a forgalom, és nem a szövegírás, tartalomírás. Persze ettől még igaza volt abban, hogy a releváns, minőségi cikkek rendszeres publikálása is nagyon fontos. Más szavakkal élve, ha be van szakadva az egész tető, akkor ne a légkondi telepítésével legyünk elfoglalva, hogy komfortosabb legyen az otthonunk.

A szövegírás a content marketing része, és a SEO (keresőoptimalizálás) is a marketing kategóriájába tartozik, így komplexen, egységesen kell megközelíteni ezt a témát, ha sikeresek akarunk lenni benne.

Ha a leghatásosabb akarsz lenni, akkor SEO + marketing szövegben gondolkozz és bízd profikra

A cikkeknek a SEO és egyéb szövegírás áraktól függetlenül tökéletesnek kell lennie. Miért is? Mert túl sok az infó a világban, így ma már csak az igényesen megírt szöveg hódít és a gluténmentesség.

Van újdonságról híred a szakmádban? Ha nincs, akkor úgy kell ugyanazt megírnod (amit sok ember fia már előtted megírt), hogy Rajtad kívül más is elolvassa. Ma már alapkövetelmény a rendszeres publikáció, ha szeretnél látogatókat a honlapodon. Vagy marad a PPC megoldás (fizetett hirdetések) ami – ha nem értesz hozzá -, olyan drága ehhez képest, mint a madagaszkári vaníliarúd.

Nálunk profi reklámszöveg írók dolgoznak, a kollégák között vannak újságírók és díjazott írók is.

 

Garanciát adunk

Az első megrendelt cikket addig pofozzuk, amíg legalább annyira ki nem ugrassz a bőrödből, mintha a lottó ötöst nyerted volna meg. Ezért cserébe 50% előleget kérünk. Ezután megírjuk a többi cikket is. Ha nem tetszik, átírjuk. Ha úgy sem tetszik, akkor nem kell a maradék 50%-ot kifizetned, de nem is használhatod fel a megírt cikkeket. Ez így elég korrekt?

Nálunk ezért nem kell pluszban fizetned, sőt adunk ajándékot is (ha túlléped a minimális megrendelési ingerzónánkat):

  • általad megadott kulcsszóra optimalizált SEO szöveg elkészítése,
  • weboldaladat (legfontosabb oldalakat) átnézzük és kielemezzük, röviden marketingpszichológia, keresőoptimalizálás, webjog, grafika és webergonómia, illetve programozási feltételek alapján (rengeteg ötletet, azaz látogatót nyerhetsz ebből),
  • telefonon / online konzultációt tartunk, és mindent átbeszélünk,
  • árajánlaton kívül, külön személyre szabott csomagot készítünk Neked igényeid alapján, például borítókép a cikkhez, kulcsszó keresés és találatok számának összeírása egy landing page kapcsán, rendszeres szövegírás blogodra, stb. 

Nem csak megírjuk, ha kell elkészítjük, fejlesztjük és bereklámozzuk weboldaladat

  • Nem csak grafikával, akár iparművész tervezőgrafikai megoldásokkal is szolgálunk Számodra.
  • Programozás, webfejlesztés (pl. bonyolultabb webáruház, fizetési konstrukciók stb.) is van a palettánkon.
  • Teljes keresőoptimalizálást (SEO), elemzést és kivitelezést (külső honlapokon elhelyezzük a PR cikkeket és oldaladat rendszeresen linkeljük, népszerűsítjük) végzünk.
  • Reklám marketing támogatást kaphatsz tőlünk (elemzés, kivitelezés, például kampányok elkészítése), de „nyomulós spam” marketing helyett valódi érdeklődés felkeltésével.

Jobb, ha egy kézben komplexen mindent egy csapat készít el Neked, elkerülve az egymásra mutogatást, időbeli csúszást. Ha van egy jó terméked / szolgáltatásod, a többit ránk bízhatod, mi küldjük a vevőket!

SEO és egyéb szövegírás árak

  • Populárisabb tartalmú cikkek írása 
  • Facebook postok (min. 1000 leütés)
  • Honlapszövegírás 

Min. 1500 leütés, 1,5 Ft (teljes ár) / leütés (szóközökkel)

  • Szakmai írások
  • Tanulmányok
  • Marketing és kreatív reklámszövegírás
  • Hírlevél, kampányok

Min. 3000 leütés, 2,5 Ft (teljes ár) / leütés (szóközökkel)

Válasz a legfontosabb kérdésekre

  • Mennyi szöveget kell rendelni minimálisan a SEO és egyéb szövegírás alkalmával?
    8 cikket (nekünk is idő, amíg beleássuk magunkat a témába + adminisztráció, szerződéskötés, stb.)
  • A SEO és egyéb szövegírás árak megtérítése hogyan történik?
    Elmondod pontosan mit szeretnél. Kapsz árajánlatot. Ezután kell fizetni előre, átutalással, előleget (50%). Ezt követve kezdődik a cikkírás. Az elektronikus számlát e-mail címedre küldjük el. 
  • Mennyi idő kell a marketing, illetve egyéb szövegírónak, hogy elkészítse az írásokat?
    Sok mindentől függ, de általában pár nap / hét alatt elkészülünk vele. 
  • Hol van lehetőség ügyintézésre?
    Online és telefonon vagyunk elérhetőek (lásd elérhetőségek), mivel földrajzilag más-más helyszínről dolgozunk. 
  • Mi van akkor, ha nem tetszik a végeredmény?
    Egyszer van lehetőség módosítást kérni. Ha ekkor sem tetszik, akkor nem kell a maradék 50%-ot kifizetni, de a cikket nem használhatod fel (szerzői jog nálunk marad). Ezért fontos minden elképzelést előre megírni és esetenként küldünk minta cikket is (első cikket elküldjük, és azt addig módosítjuk, amíg el nem nyeri tetszésedet), hogy elkerüljük a csalódásokat.