Muszáj néhány tévhitet szétbombáznunk, mert a Google Cégemet sokan nem túl hatékonyan használják. Először is ingyenesen tudod a szolgáltatásodat regisztrálni rajta. Ami azért fontos, mert mikor a [...]
Mindenki eladni akar és ki akar venni? Minden ember fia éhes és szeretne jóllakni, amihez pénzre van szüksége, többnyire. Ez a lényeg számukra (ösztön) és nem mindig az, hogy korrekt, minőségi [...]
Így érd el a nagyérdeműt az interneten, stratégiát tervezve + keresőoptimalizálás SEO turpisságok
0 0
Az erőszak a reklámoknak sem áll jól A nyomulós, erőszakos reklámokra már vakok vagyunk, lásd csillogó és persze villogó reklámok, melyeket egyre nagyobb előszeretettel kinyírnak a reklám [...]
Napi szinten 500 M felhasználó tevékenykedik az Instagramon, és az üzleti profilok száma 25 M-ra tehető és 2 M hirdető van jelen. Naná, hogy egyre többen hirdetnek ezen a platformon.
Mire képes a mesterséges intelligencia (MI) és egy kis infó a chatbotokról, Instagram fejlesztésekről
0 0
Először néhány érdekességről írok a mesterséges intelligencia kapcsán, aztán természetesen a chatbot kapcsán is leírom a különféle infókat. Egy kedves programozó ismerősömmel is sokat [...]
Sikeres Facebook reklám, kampány és hirdetés meghatározása 7 lépésben, mellyel több millió forintot megspórolhatsz
0 0
A Facebook hirdetés ára csak egy infó a sok közül, de mi lesz a konverzióval? Ez nem vicc: hosszú távon a Facebook céges oldal létrehozása után, ha hirdetésed bénán jelenik meg a Facebookon, [...]
Adj el a leghatékonyabb és legelegánsabb módon: az inbound és outbound marketing eszközök fajtái, ill. jelentése magyarul
0 0
Mi a különbség az inbound és outbound marketing eszközök fajtái között? Egyszer volt, hol nem volt a marketing. Az outbound marketing. Idővel rájöttünk arra, hogy az erőszak a marketingben sem [...]
Legyen működő Google Adwords kampány árazási, kezelési stratégiád, hogy még máma megtaláljanak a leendő ügyfelek
0 0
Adwords hirdetés kezelés nap, mint nap megváltozik Tényleg egy külön tudomány Adwords szakértőként nap, mint nap figyelni a változásokat. Folyamatos kitartásra és rugalmasságra van szükség. Igen, [...]
Website-tesztelővel hogyan érdemes a honlap tesztelést megcsinálni? Az egyik megoldás, hogy nem keresel egy tapasztalt fejlesztőt, programozót, aki megcsinálja az oldaladat függetlenül attól, [...]
Content, azaz a tartalommarketing jelentése A marketingnek az a része, mely során értékes tartalmat osztunk meg a nagyérdeművel, hogy lead-eket (érdeklődőket), illetve vevőket generáljunk.