Miért fizet kétszer egy cégvezető a fix csapatért?
Cégvezetőként valószínűleg ismerős az érzés: a kezedben egy vaskos számla egy marketingügynökségtől, a riportban homályos kifejezések és látványos, de üzleti eredményt alig hozó számok. Közben a céged stagnál, a növekedés elmarad, te pedig egyre frusztráltabban...
Amikor a több hirdetés kevesebb bevételt hoz
A "több hirdetés, több bevétel" mítosz: miért nem a pénzszórás a növekedés kulcsa? A hónap végén megnézed a riportokat. A marketinges büszkén mutatja, hogy 20%-kal többet költöttetek hirdetésre, elértetek 50 ezerrel több embert. Te pedig a bevételi számokra nézel, és...
Így égeted a pénzt a belsős csapatoddal
Tapasztalt, de emberileg problémás az új munkaerő? Betanítod és utána lelép? De mi lehet még a probléma ezzel? Ebben a postban és podcastban az in-house csapat hátrányait járjuk körbe cégvezetői szemmel. Tegyük meg az első lépést egy díjmentes elemzéssel! Első...
Weboldal elemzés: a sikeres online jelenlét titka
Gondoltál már arra, hogy mi rejlik egy sikeres weboldal mögött? Nem csupán egy szép designról és jó tartalmakról van szó, hanem egy mélyebb, stratégiai folyamatról, amit weboldal elemzésnek hívunk. Ez az a tevékenység, ami segít megérteni, hogyan működik a honlapod...
Weboldal elemzés: a sikeres online jelenlét titka
Gondoltál már arra, hogy mi rejlik egy sikeres weboldal mögött? Nem csupán egy szép designról és jó tartalmakról van szó, hanem egy mélyebb, stratégiai folyamatról, amit weboldal elemzésnek hívunk. Ez az a tevékenység, ami segít megérteni, hogyan működik a honlapod...
Az esküvői weboldal: modern elegancia és hatékonyság – Részletes útmutató
Az esküvő – egy életre szóló esemény, amely számtalan apró részlet összehangolását igényli. A menyasszonyi ruha kiválasztásától a menüsor összeállításán át a meghívók kiküldéséig minden egyes lépés gondos tervezést és odafigyelést követel. A 21. század digitális...