Így érd el a nagyérdeműt az interneten, stratégiát tervezve + keresőoptimalizálás SEO turpisságok

Home / SEO (keresőoptimalizálás) / Így érd el a nagyérdeműt az interneten, stratégiát tervezve + keresőoptimalizálás SEO turpisságok

Az erőszak a reklámoknak sem áll jól

A nyomulós, erőszakos reklámokra már vakok vagyunk, lásd csillogó és persze villogó reklámok, melyeket egyre nagyobb előszeretettel kinyírnak a reklám blokkolók is. Sokkal jobb ötlet, minőségű tartalmat adni az embereknek miután rákerestek és nem pedig az arcukba tolni a holmit, ami nem is kell nekik (lásd emberi inbound marketing).

Indíts blogot, ha még nem tetted meg és kapcsold össze ezekkel a platformokkal

Az internet világa nem besűrűsödik, hanem bővül, így vár Téged is. Közel 20 millió WordPress blog van. És így tudod a legegyszerűbben elérni az embereket. Persze a webináriumok, videók, ingyenes kurzusok és szoftverek, hírlevél, podcasting (videó vagy hanganyag), letölthető könyvek stb. is hatásos lehet.

Ami fontos, hogy szegmentálj és automatizáld a folyamatokat. És derítsd ki, hogy mi érdekli őket pontosan, mik a problémái, miről akarnak hallani?

Ha több mindent összeírtál, akkor mehet is a rendszeres publikáció. Így előre ők is tudni fogják, hogy mikor posztolsz nekik és már előre várni fogják. Jobb esetben.:)

Te tudod már, hogy pontosan hogyan fogod elérni a célpiacot? Milyen lépéseken keresztül?

Ha pedig nincs időd, kedved írni, akkor bízz meg ezzel egy céget, mert ma már alap, hogy a honlap tartalma bővüljön, hogy a látogató hasznos infókat találjon rajta.

Mi mindig máshogy írjuk meg a szöveget, attól függően, hogy konkrétan mi a stratégia, mennyi idő áll rendelkezésre stb. És ezeket az eredményeket folyamatosan mérjük és közben csiszoljuk a gépezetet.

Ezzel lehet hosszú távon eredményt elérni. Egyébként tök felesleges pl. linképítéssel erősíteni egy oldalt, ha azon csak pár aloldal van. Ahogy a NAV mondaná, „nem túl életszerű”… De mi ugyebár szeretjük az életet és a nem utáljuk a NAV-ot sem.:)

Ma már nem elég ütős cikkel előrukkolnod, hanem el kell érned, hogy el is olvassák azt. Ehhez pedig a megfelelő csatornákon meg kell osztanod miután megírtad.

 

 

SEO + SEM és persze a weboldal és a SEO optimalizálása

A keresőmarketing (SEM, azaz Search Engine Marketing) a weboldal látogatottság növeléséről szól. Néhány alap infóval kezdjük, aztán jönnek a SEO turpisságok a következő alcím után.

Szögezzük le, hogy a marketing része a SEO (keresőoptimalizálás). És nem pedig fordítva.  A weboldal optimalizálása, illetve ennek lényege, hogy először az On Page SEO-val kezdünk. Tehát van egy marketing tervünk, célunk és ezt valósítja meg a SEO keresőoptimalizálás, mint eszköz.

És még véletlenül sem az eszköz dönti el, hogy mi legyen a cél, terv stb. Hanem ő fogja azt szolgálni. Mi a korrekt megoldásokban hiszünk, mikor azért dolgozunk a SEO-n, hogy tisztességes módon a lehető legjobb megoldást adjuk azoknak, akik rálelnek a weboldalra.

A manipuláció maradjon a politikusok játszótere (nagy tisztelet a kivételnek). És sokszor (főleg az elején) néhány beállítással, akár többször látogatottságot lehet elérni, lásd Google keresőoptimalizálással. De ezt nem úgy értem, hogy előtte egy valaki látogatta a honlapodat és az is Te voltál, mert akkor könnyű dupla forgalmat generálni.:)

Megnézzük pl. a duplikációkat, az alt tagokat, kulcsszavakat, tört linkeket stb., de ezekről már írtam korábban (SEO, mindörökké). Szóval ezzel érdemes kezdeni és ez után érdemes kívülről megerősíteni az oldalt. Előtte felesleges (lyukas vödörbe vizet önteni és akár Google Ads kampányokat csinálni).

Egy korrekt SEO cég csak ezután kezd bele a linképítésbe. Tehát első lépés elemzés, célok megalkotása, weboldal megerősítése (hibák javítása) és utána külső oldalról történő támogatása (Off Page SEO). A honlap optimalizálása ekkor tud a lehető legkisebb költségvetéssel a leghatékonyabban működni. A Google Ads-en könnyű pár százezret is hamar elégetni, ha nem pontosan lett megtervezve a kampány. És vannak sokkal olcsóbb megoldások is, ha több forgalomra van szükség…

A keresőoptimalizálás árak ez alapján változnak, hogy ki mit szeretne: komplex felmérést, kulcsszó tervezéssel, kampányfelügyeletet, szövegírást, linképítést stb.

A keresőoptimalizálás Google szempontok alapján így lehet a leghatékonyabb. De vigyázzunk, hogy milyen SEO szakértővel, illetve keresőmarketing ügynökséggel kezdünk ki, mert a manipulatív megoldások fordítva is elsülhetnek. Vegyük figyelembe ezeket a dolgokat a SEO optimalizálás áraknál, mert tényleg híg a leve sokszor az olcsó husikának.

 

 

SEO, de ne mindenkinek és ne így

Miért kellene a sarki fűszeresnek SEO-ba tolnia a pénzét, aztán úgy felmegy a fűszer ára, hogy azok sem fognak nála vásárolni, akiknek eddig ez volt a szokása? A local SEO jó lehet, pl. térképen regisztrálni, hirdetni, de felesleges egy gagyi honlapot létrehozni, ami sosem frissül. Inkább reklámozzon Mr. Fűszeres bácsi a Facebookon.

Másik tipikus hiba, mikor az oldal látványosabb a sok szép képnek köszönhetően, mint egy show műsor, de ez belassítja az oldalt és nem fogja senki mobilról ezt megvárni.

Emellett nagyon fontos, hogy profi SEO céget bízz meg. Nehogy fordítva süljön el a mutatvány. Ők általában PBN oldalakat használnak linképítésre (több száz honlap segítségével). Ezek más-más IP címmel, tulajjal bírnak, hogy ne legyen gyanús, hogy egy cég neve alatt futnak.

De a Google nem hülye és kiszúrja, ha cselezünk és olyan igénytelen külső honlapról veszünk linket, aminek csak ez a célja. Ha a tartalom nem minőségi és nem rendszeresen van rajta publikáció, akkor ez hamar kiderülhet… És ki kell, hogy ábrándítsalak, ha esetleg azt hiszed, hogy a közösségi médiáról származó linkek ugyanolyan erősséggel bíró linképítésnek számítanak (lásd nofollow linkek, amik nem adnak át linkerőt)… Itt írtam a SEO trendekről, amik sosem változnak…

MI a SEO munkálatokat mindig gondosan előkészítjük, mert ha megbüntetik később az oldalt, annak senki sem fog örülni a konkurenseden kívül.

Keresztes Attila

Honlapod gyors felmérése

honlapelemzés

– webergonómia
– grafika
– keresőoptimalizálás (SEO)
– marketingpszichológia
–  webjog
– programozás szempontból

KÉREM A DÍJMENTES FELMÉRÉST

Related Posts

Privacy Policy Settings

google-analytics
instagram marketing tippek, instagram tippek trükkök, chatbot készítés, chatbot fejlesztésszövegírás, webszövegírás, seo szövegírás, szövegírás árak, copywriter, blog írása, blogírás, tartalomírás, tartalommarketing, marketingszöveg, kreatív szövegírás, marketing szövegíró, kreatív írás, pr cikkek írása, pr cikk írás, pr cikk írása, pr cikk, pr cikk árak, cikk írása, cikkírás, reklámszöveg, reklámszövegek, ütős reklámszövegek, reklámszövegírás