Webshop/weblapkészítés és keresőmarketing ügynökség kisebb cégek és KKV számára
Ha látogatott weblapra vagy webshopra van szükséged és nem tudod a multik árszabását megfizetni
Ha webáruházban gondolkodsz, itt összeszedtük Neked a webáruházbérlés és saját oldal előnyeit és hátrányait a webshopkészítés árakkal együtt. Gyakorlatilag mindegy, hogy webshop vagy weboldalkészítésben gondolkodsz a online reklámot illetően. Ugyanis önmagában még semmi nem fog történni, miután elkészült a honlapod vagy webshopod, amiből óceánt lehetne rekeszteni…
Ezért hatszáz részre van osztva minden szegmens. Írok erről röviden, aztán megírom azt is, hogy milyen ütős stratégiával szoktuk a lényeget megragadni.
- Online keresőmarketing ügynökség megalkotja az online marketingtervedet, mely a keresőoptimalizálást (SEO) is magában foglalja és kampánymenedzsmentet is végre hajtja. Legalább annyira fontos az ütős terv, mint maga a termék/szolgáltatás. Minden hiba ki fog jönni a valóságban (a tervezés után) és pénzbe, időbe, bosszúságba fog kerülni. 2003 óta elég sok tapasztalatot szereztünk ezen a téren.
Ezért általában az inbound marketing megoldásait preferáljuk a nyomulós spam marketing helyett. Adwords (Google Ads) ügynökség vagy hívhatjuk reklámügynökségnek is magában hordozza a tartalommarketing (szövegírás) ügynökségek funkcióit is.
- Kommunikációs és PR ügynökség megjelenteti a cikkedet a sajtó orgánumban. Ezt mi úgy csináljuk, hogy SEO és marketing célt szolgáló cikket írunk tevékenységedről, ami linképítéssel együtt előrébb hozza a weblapodat a keresőben. Ha kell a weblapod szövegét is elkészítjük számodra.
- Kreatív ügynökség ötletel és nagyon impozáns grafikai terveket sző
Erre nem mindig van szükség, mert hiába szép valami, attól még nem biztos, hogy bárki megvásárolja. De vannak iparművész tervezőgrafikusaink, akik harcedzettek ezen a téren, ha éppen erre van szükség.
Ezt most egyszerűsítsük le és nézzük meg, hogy hogyan lehet integrálni az egészet és egy kézben komplexen elérhetővé tenni kisebb – akár egy személyes -, és közepes cégek számára.
Gyakorlatilag 2 úton haladva tudsz nagy vonalakban eredményes lenni:
- SEO (keresőoptimalizálás) – eredmény 6-12 hónap
Érdemes már úgy felépíteni a weblapodat/webshopodat, hogy az SEO szempontokat figyelembe vegyen. A megfelelő kulcsszókutatás pedig segít abban, hogy a releváns témákat megtaláld a szövegíráshoz (content marketing) és a konkurenciát is felmérd. Erre fog a SEO stratégia is épülni. Mérés, finomítás segítségével szép lassan lehet erősíteni az oldal látogatottságát. De nem lehet a konkurenciát – aki évek óta építi magát -, pár hét alatt megelőzni.
- Keresőmarketing – azonnali eredmény, de ez jóval drágább konstrukció
Egy Google Ads (Adwords) vagy Facebook kampánnyal már szó szerint holnap megjelenhetünk és csöröghet a telefon, jöhetnek a megrendelések és a piac nagy részét le is tudjuk ezzel fedni. Persze itt is lehet nagy a verseny.
Látjuk azt is, hogy a Google milyennek látja az oldalunkat, amit a keresőoptimalizálás alkalmával figyelembe tudunk venni, hogy még eredményesebbek legyünk. Ehhez szükség van egy online marketing tervre (kinek, mit, hol, hogyan árulsz), miben vagy más, mint a konkurencia stb. Sokszor tapasztalom azt, hogy maga a tervezés – amikor együtt gondolkodunk az ügyféllel -, már az nagy távlatokat kinyit a számunkra.
Garancia, gyorsaság és nagyon kedvező ár
Marketinges cégek, illetve online PR-, tartalommarketing reklámügynökség, esetleg keresőmarketing, Ads (Adwords), kommunikációs ügynökségek iránt érdeklődsz?
Igen, ezeket a funkciókat mind egy kézből ellátjuk. Segítünk, ha PR ügynökséget keresel, vagy keresőmarketing, online ügynökségi feladatok iránt érdeklődsz éppen. De nevezhetjük Google Ads (Adwords) ügynökségnek magunkat, mert ezeket a tevékenységeket is elvégezzük. A lényeg, hogy teljes körűen mindent megtalálsz nálunk, ha digitális marketing ügynökséget keresel.
2003 óta vagyunk a piacon, multikat is folyamatosan kiszolgálunk és garanciát adunk. Nemcsak kreatív ügynökségként dolgozunk, hanem a teljes vevőszerzési folyamatot ellátjuk (marketing szövegírással) és lemenedzseljük, legyen szó programozásról, vagy igényes iparművész tervezőgrafikáról, SEO-ról (keresőoptimalizálás).
A nyomulós marketing helyett úgy tervezzük meg a lead-ek (érdeklődők) felkutatásának folyamatát, hogy ők keressenek meg Téged. Nem pedig a „lenyomom a torkodon, akkor is, ha nem vagy éhes” megközelítést preferáljuk. Ahogyan Te is megtaláltál minket…
Ha van egy jó terméked / szolgáltatásod, akkor küldjük a vevőket.