Kreativitás vezényszóra, avagy nagy és kis arculatelemzés, frissítés, dekoráció, molinó, portálterv

Home / grafikusok / Kreativitás vezényszóra, avagy nagy és kis arculatelemzés, frissítés, dekoráció, molinó, portálterv

Egy klassz megoldás, mely azonnal segít abban, hogy kreativitásunkat megnöveljük, a gondolkodásunk megfelelő fókuszával.

plakáttervezés, grafika

További nagyarculati elemek grafikai kivitelezése: csomagolás, molinók, portáltervek, dekorációk, tasaktervek, mappák stb.

Az iparművész tervezőgrafikai kivitelezés kapcsán  (arculat lépései) már írtam bővebben, mely szabályok ezeknél a nagyarculati elemeknél is érvényesek. Volt szó arculatelemzésről, arculatfrissítésről is, de nem szeretném, ha valaki szenilisnek tartana, így ezeket nem ismételjük meg.:)

Inkább egy gyakorlati módszert szeretnék átadni. Ezen kívül pedig a cikk végén néhány referenciát fogunk bemutatni a csomagolástervezés, molinók, portáltervek, dekorációk, tasaktervek és mappák grafikai tervezése kapcsán a megszokott módon. Szóval mielőtt pl. molinó (vagy ponyva) készítés árak kapcsán rábólintunk az ajánlatra gondoljunk végig néhány dolgot.


A grafikus művészember, de mikor futószalagon kell átpasszolnia tegnapra a különféle kreatív anyagokat, akkor a stressz mindent megváltoztathat. De, ha pontosan tudod, hogy milyen irányba érdemes céged kapcsán arculat és identitás kapcsán grafikai manőverbe fognod, akkor ez sokat segíthet és arculattervező grafikusod rögtön körbetáncol téged örömében, mert a tudatos ügyfél nagy kincs manapság.:) Sokan azonban azt mondják, hogy: ,,Nincs semmi ötletünk, de kérjük tervezz valami kreatívat, de fogalmunk sincs arról, hogy milyen legyen, de nyugodtan próbálkozz. Ugyan lesz ,,pár” variáció, aminek a 99 %-a kukába kerül, de sebaj.” Ez pazarlás, inkább élezzük először meg a baltát.

 

elmetérkép

 

Most átadok egy nagyszerű módszert, mely segíteni fog abban, hogy ez ne fordulhasson elő veled. Legyen szó tehát csomagolástervekről, molinókról, portáltervekről, dekorációkról vagy tasaktervekről, reklámtáskák vagy mappák terveiről vagy bármilyen további nagy vagy kisarculati elemről a következő megoldásra van szükséged. Ha megvan a cég arculata, akkor a keret már adott. Ha nincs akkor a marketingterv (lásd pozicionálás) segít, mint egy vázlat, tervrajz. Hiszen tudod, hogy kinek, mit és hol és hogyan akarsz áruba bocsátani.

Ők hol vannak, mit szeretnek, mi jellemzi őket stb. Ezután az adott téma kapcsán megfelelő módon kell használnunk az elménket. Erről azt kell tudni, hogy az asszociáció nem lineáris, azaz egy adott momentumról szerteágazóan jutnak eszünkbe más dolgok is és, ha ez nincs szabályozva, akkor könnyű elkalandozni rossz irányba. Ezért fogja egy papírt (eddig könnyű:)) írd le a közepére, ami kapcsán szeretnéd a tudattalan állományokat is turbó sebességre kapcsolni. Pl. írd azt, hogy grafikus. Most spontán ez jutott eszembe.:) Utána ebből húzz egy vonalat és írd le, ami erről eszedbe ötlik. Pl. online, gyors, megbízható, garanciát adó, kreatív, jó referenciák stb. És írd le, hogy erről mi jut eszedbe.

Referenciáinkat itt tudod megnézni.

csomagolások molinók
mappák molinók
dekorációk portálterv
dekoraciók, tasaktervek

Keresztes Attila


PR szakon diplomáztam, aztán pszichológiát tanultam. De a működő online marketing + SEO fogásokat számomra a 2005-ben indított vállalkozásom és sok-sok kávé társasága mutatta meg.

Related Posts

Privacy Policy Settings

google-analytics
webshop készíteseplakáttervezés