Legyen működő Google Adwords kampány árazási, kezelési stratégiád, hogy még máma megtaláljanak a leendő ügyfelek

Home / SEO (keresőoptimalizálás) / Legyen működő Google Adwords kampány árazási, kezelési stratégiád, hogy még máma megtaláljanak a leendő ügyfelek

Adwords hirdetés kezelés nap, mint nap megváltozik

Tényleg egy külön tudomány Adwords szakértőként nap, mint nap figyelni a változásokat. Folyamatos kitartásra és rugalmasságra van szükség. Igen, a kávén kívül.

A lényeg, hogy viszonylag kevés pénzzel, kreativitással, türelemmel és motivációval pár órán belül küldhetsz sok-sok lelkes érdeklődőt a weblapodra. Szerintem nagyon izgalmas vizsgálni, hogy ki miért és hogyan találja meg a honlapodat.
És így sokkal jobban tudod a vevőket (ki)szolgálni. De az elején nagyon könnyű félrelőni. Sok-sok tesztelésre van szükség. Ha megtaláltad a működő stratégiát, akkor nyugodtan duplikáld azt a részét, ami működőképes.

Sokszor a gyorsaság is segíthet pl. új funkció megjelenésnél azonnal átírtuk az összes kampány hirdetéseit és kitűntünk a tömegből…

Az Google Adwords kampány optimalizálás kapcsán évekkel ezelőtt is sok infót osztottunk meg a finom hangolás tekintetében. A Single Keyword Ad Groups (SKAG) stratégiákon kívül sok mindenről hallottunk már a Display hálózat, vagy Adwords Expressz kampányok tekintetében (Magyarországon nem elérhető). De egy biztos: mindig személyre szabott megoldás kell, nem lehet egy meglévő sablont ráhúzni minden cégre.

Érdekes, de van olyan eset is, amikor a pszichológiai profil megalkotása fontosabb az Adwords kampány tervezésén. És nem feltétlen kell az első helyen ott lennünk. Néha a kevesebb több… Mi a cél?

 

Mennyi az annyi: Google Adwords kampány és kezelési árak

Amíg nincs letisztult és letesztelt marketing stratégiánk, addig semmi értelme komolyabb pénzt beletolni az Adwords kampányba. Természetesen a stratégia megalkotásában segíthet, ha leteszteljük a piacot kevesebb téttel/befektetéssel. SEO szempontból is sokat segít, ha belenézünk a piac mozgásába. A kampány árak azonban teljesen személyre szabottak. Függ a cég nagyságától, terméktől, illetve szolgáltatástól, céloktól stb.

Az kétségtelen, hogy az időt felgyorsíthatod, ha több pénzed van a kampányra, mert akkor mindenhol Te leszel elől. És sokszor szerencsésebb kevesebb pénzzel annyi ügyfelet behozni, amennyivel biztosan elbírsz és más marketing csatornákra átvinni a nagyérdeműt.

 

Különféle Adwords kampányok

Írunk néhány infót a különböző Adwords kampányokról. Ha a célszegmens erős remarketing hatására fog Tőled vásárolni, akkor nem ehet megúszni azt, hogy a nyakára járjál. Mi jobban preferáljuk azt, amikor az ügyfél talál meg minket és kis kreativitással ezen is szépen lehet dolgozni.

Van olyan helyzet ahol a szegmentáció elengedhetetlen azaz, hogy teljesen személyre szabott legyen az ajánlat. Másmilyen a stratégia, amikor folyamatosan megújul az Adwords kampányod pl. Black Friday akciók stb. esetén.

Keresztes Attila

 

Honlapod gyors felmérése

honlapelemzés

– webergonómia
– grafika
– keresőoptimalizálás (SEO)
– marketingpszichológia
–  webjog
– programozás szempontból

KÉREM A DÍJMENTES FELMÉRÉST

Related Posts

Privacy Policy Settings

google-analytics
inbound marketing eszközök, marketing eszközök fajtái, inbound jelentése, buyer persona jelentése, inbound marketing magyarul, inbound outbound