SpiritLab logó

Blog

Webfejlesztés és online marketing

Hatékony E-mail marketing

Hatékony E-mail marketing

Az e-mail marketing egy jó eszköz ahhoz, hogy ingyenesen elérd a célcsoportodat. Nem halott, csak sokat változott az évek során. Érdemes megtanulni, hogyan működik, különben folyamatosan fizetned kell, ha el akarod érni leendő vagy meglévő ügyfeleidet például a...

Hogyan termel profitot az online szövegírás?

Hogyan termel profitot az online szövegírás?

Miért fontos a honlapodon online szövegírásban gondolkodnod? Bárki tud szöveget írni, ahogyan falat festeni is. De fontos a végeredmény. Nem az a lényeg, hogy tetszik-e vagy sem, mert ez szubjektív. Hanem, hogy eléri-e a marketing célját a copywriter vagy sem. Van-e...

YouTube marketing és népszerű trendek

YouTube marketing és népszerű trendek

Hatásos megoldás lehet a YouTube marketingben gondolkodnod, ha cégtulajdonosként, tanácsadóként, hirdetőként, influenszerként vloggerként és márka építésként használod ezt a platformot. Ehhez nem árt azonban az alapokon kívül a YouTube trendeket is megismerned....

Működő Pinterest marketing B2C-ben

Működő Pinterest marketing B2C-ben

A Facebook mellett / helyett B2C (cégként magányszemélynek történő) értékesítés esetén érdemes a Pinterest marketingben gondolkodnod. Főleg, ha a célközönség nagy része hölgyekből áll. Több száz millió felhasználó található itt meg. Nemcsak képek, videók is szóba...