Hatásos LinkedIn marketing 19 lépésben
A Facebook hibái, ami miatt akár érdemes mellette / helyette áttérni a LinkedIn-re Működik LinkedIn marketing? Igen. Amolyan "céges Facebook-ként". Ha B2B-ben vagy (cégnek értékesítesz cégként) és lead (érdeklődő) generálása a cél, akkor megtaláltad a megfelelő...
Az fejleszthető, ami mérhető: Google Címkekezelő beállítása
Update 2023: Július 1-től már nem működik új adatok mérésére a Universal Analytics (UA), helyette a Google Analytics 4 (GA4) használjuk, ami máshogyan és mást mér, mint az elődje. Természetesen már csak 4-es verziót lehet létrehozni, de ugyanúgy beállítható a...
Webforgalom megduplázása, avagy SEO a gyakorlatban: meta title, description, címke, kategória
A "SEO a gyakorlatban" témán belül sok mindenről lehet írni, ami fontos az eredményes keresőoptimalizálás szempontjából. Ezúttal tegyük helyre a meta title (meta rész címe), meta description (meta leírás), címkeoldalak és kategóriák kérdéskörét. Ezzel könnyedén...
7 lépésben működő Facebook hirdetés célközönségének megtervezése és kiépítése
Az e-kereskedelemben a Facebook fontos és hatásos marketing eszköz. De hogyan kell megtervezni a Facebook kampányt, és hogyan lehet a Facebook hirdetések árát csökkenteni? Hiszen értékesíteni online marketing terv és Facebook hirdetés célközönség megtervezése nélkül...
Eredményes kulcsszókutatás, mely a SEO alapja
Miután megvan az online marketingterv, a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb része a kulcsszókutatás. A sikeres SEO 50%-a körülbelül ezen múlik. Erre vannak ingyenes és fizetős eszközök. Az utóbbit fogom ismertetni, hogy Te is meg tudd csinálni a...
Sikeres Facebook hirdetési stratégia
A Facebook marketing eszköz működésének megértése Ma már fizetett Facebook hirdetés nélkül örülhetünk, ha néhány százalék látja azt, amit megosztunk éppen. Ezért bizonyos iparágakban nagyon jó online marketing eszköz lehet a fizetett Facebook hirdetések használata. A...