SpiritLab logó

Blog

Webfejlesztés és online marketing

A sikeres gerillamarketing kampány

A sikeres gerillamarketing kampány

Mi az a gerillamarketing?  Sokszor unalmasnak találjuk a reklámokat. A gerillamarketing (guerilla-marketing) a hagyományostól eltérő marketing megoldásokat jelenti. 1984 (Jay Conrad Levinson) óta működő, alacsony büdzsével kivitelezhető marketing kampánystratégiák...

A WordPress honlapkészítés előnyei / hátrányai

A WordPress honlapkészítés előnyei / hátrányai

Mikor érdemes és mikor nem érdemes WordPress honlapban gondolkodnod? Mennyibe kerül mindez? Ezen infók nélkül miért hibáznak sokan és bánják meg mindezt utólag? Mint mindennek, a WordPress honlapkészítésnek is van előnye és hátránya. A témát már korábban érintettük:...

Eladás és árazási stratégia a neuromarketing alapján

Eladás és árazási stratégia a neuromarketing alapján

Ha vállalkozó vagy, akkor az eladás és árazási stratégia meghatározó lehet a számodra. A neuromarketing segítségével megnézzük, hogy pontosan mi alapján fogadjuk vagy utasítjuk el az árakat egy termék vagy szolgáltatás kapcsán. Ez a tudomány többek között, pontosan...

Sales, marketing és a lead gondozás folyamatai

Sales, marketing és a lead gondozás folyamatai

Ha vállalkozó vagy és nem tudsz eladni, akkor nem sokáig maradsz az. Óriási a reklámzaj és egyre nehezebb a leendő vásárlók figyelméért megküzdened. Nem vitás, hogy szükséged van reklámra, marketingre. De mi az a sales? Magát az eladást két részre osztjuk. A marketing...