A tartalommarketing csúcsa, mely mágnesként vonzza a vevőket és pénzbe sem kerül

Home / marketing / A tartalommarketing csúcsa, mely mágnesként vonzza a vevőket és pénzbe sem kerül

Content, azaz a tartalommarketing jelentése

A marketingnek az a része, mely során értékes tartalmat osztunk meg a nagyérdeművel, hogy lead-eket (érdeklődőket), illetve vevőket generáljunk.

Hogy néz ki a tartalommarketing a gyakorlatban?

Sokakban felmerül, hogy miért osztunk meg ingyenes infót az emberekkel. Nekem többek között pont ez tetszik az inbound marketingben, hogy nem erőszakosan nyomulunk, hanem segítünk és a „jó tett helyébe jót várj” elv lapján lesz, aki még több segítséget kér, és ezért hajlandó fizetni is. De nincs erőszak, ez egy fair üzlet.

Szeretem megosztani, átadni az embereknek a hasznos infókat és az a jó üzlet, ahol mind a két fél jól jár. Van értelme nem örömből nyomkodni a klaviatúrát?:)

Ez egy hosszú távú munka és a SEO (keresőoptimalizálás) részét képezi. Lehet on-page SEO (saját weboldalunkon dolgozunk), vagy off-page SEO (külső oldalakra építjük fel a tartalmat és onnan erősítjük a honlapunkat), vagy akár mind a kettő.

Kiszámítható konverzióval olyan, mintha a saját céged részvényeit vennéd meg. És pontosan tudod, hogy mennyibe kerül egy lead. Érdemes a tartalmat feldobni, akár grafikával, videóval stb.

 

A tartalommarketing stratégia részei

Ha biztosra akarsz menni, akkor mérd fel a konkurenciát pontosan és mindent tervezz meg előre. Személyre szabottan kell az aloldalt (hatásosabb, mintha posztolnál) elkészítened, és folyamatosan publikálj.

Tehát, az online marketing része a SEO (keresőoptimalizálás) és annak egyik legfontosabb része az on-page SEO, mikor a saját oldaladat erősíted meg, hogy megtaláljon a nagyérdemű. De azzal, hogy az ember hetente többször publikál sokszor nagyobb galibát okozhat, mert ugyebár mindent lehet jól és rosszul is csinálni.
És, hát kommunikáció és pszichológiai körökből nagyon régi sablon Buda Béla kijelentése, hogy agyon vagyunk informálva…

 

Ne webszemetet, hanem valódi tartalmat hozz létre az embereknek (cornerstone stratégia)

2000-3000 karakterben érdemes minőségi írásokat posztolnod (ez a cornerstone content marketing lényege), főleg B2B (cégtől cégeknek) környezetben. Lehet ennél egyszerűbben és költségkímélőbb módon brandet építeni?
Ráadásul a hatása sem két percig tart. Amikor a több, mint 20 éve először kezdtem el a pszichológia kapcsán tv, rádió interjúkat adni egyértelműen tapasztalom utána, hogy az embereknek ez a hitelesség szempontjából nagyon fontos.

 

Egyéb intelligens szempontok, hogy több legyet csapj le egyszerre

SEO (keresőoptimalizálási) szempontból a több szavas (long tail) kulcsszavakat elhelyezve a cikkedben nagyon könnyen bevonzhatod az ember fiát, mert arra kevesebben lőnek, mint a rövidebb változatra. Játék az egész, ráadásul nagyon hasznos játék, kipróbálod?

Ha segítség kell keress minket, de akár helyetted is megírjuk a szövegrészeket és komplex stratégiával szolgálunk (grafikai, megfelelő webergonómiai, programozási és marketingpszichológiai megoldások, keresőoptimalizálással megspékelve), így elég hátradőlnöd és kiszolgálnod a vevőket. Keress minket és segítünk mindenben.

Keresztes Attila

Honlapod gyors felmérése

honlapelemzés

– webergonómia
– grafika
– keresőoptimalizálás (SEO)
– marketingpszichológia
–  webjog
– programozás szempontból

KÉREM A DÍJMENTES FELMÉRÉST

Related Posts

Privacy Policy Settings

google-analytics
névjegykártya készítés, névjegykártya árak, névjegykártya online