Szövegírás kategória

A content marketing az egyik legköltségkímélőbb marketing eszköz

A sok milliárd honlapok nagy része el akar adni. Egyre kifinomultabb a verseny. Ha előre akarsz kerülni a találati listán, akkor csak minőségi tartalmakban szabad gondolkodnod, ami:

  • Releváns az adott kulcsszóra (tényleg arról szó, amire kíváncsiak az emberek)
  • Minőségi írásokat tartalmaz
  • Könnyen emészthető, például pár soronként tagolt, képekkel vagy videóval, diagramokkal van ellátva
  • Technikailag is megfelelő (működőképes a honlap)
  • Keresőoptimalizálás szempontból legalább 40-50 releváns írásra van szükség/honlap, hogy a Google felmérhesse miről szól az oldalad

Mire kell figyelned, ha jó cikket szeretnél írni, ami:

  • Keresőoptimalizált
  • Marketing és sales szempontok alapján íródott
  • Rendelkezik a megfelelő igényes információval, melynek köszönhetően megelőzi a többi írást?

Mire kell figyelned, ha jó cikket szeretnél írni, ami:

  • Keresőoptimalizált
  • Marketing és sales szempontok alapján íródott?

Erről szól ez a blog, így a témának megfelelően azonnal olvashatod a megfelelő írást. Sok-sok évnyi gyakorlati tanulás áll a háttérben és rengeteg ügyfélnek építettük fel ezek alapján a vállalkozását.