Szövegírás kategória
A content marketing az egyik legköltségkímélőbb marketing eszköz
A sok milliárd honlapok nagy része el akar adni. Egyre kifinomultabb a verseny. Ha előre akarsz kerülni a találati listán, akkor csak minőségi tartalmakban szabad gondolkodnod, ami:
- Releváns az adott kulcsszóra (tényleg arról szó, amire kíváncsiak az emberek)
- Minőségi írásokat tartalmaz
- Könnyen emészthető, például pár soronként tagolt, képekkel vagy videóval, diagramokkal van ellátva
- Technikailag is megfelelő (működőképes a honlap)
- Keresőoptimalizálás szempontból legalább 40-50 releváns írásra van szükség/honlap, hogy a Google felmérhesse miről szól az oldalad
Mire kell figyelned, ha jó cikket szeretnél írni, ami:
- Keresőoptimalizált
- Marketing és sales szempontok alapján íródott
- Rendelkezik a megfelelő igényes információval, melynek köszönhetően megelőzi a többi írást?
Mire kell figyelned, ha jó cikket szeretnél írni, ami:
- Keresőoptimalizált
- Marketing és sales szempontok alapján íródott?
Erről szól ez a blog, így a témának megfelelően azonnal olvashatod a megfelelő írást. Sok-sok évnyi gyakorlati tanulás áll a háttérben és rengeteg ügyfélnek építettük fel ezek alapján a vállalkozását.

Ütős címsor írása, mely megtriplázhatja az eladásodat
Mivel a címsor adja el a reklámszövegírásban a szöveg további részét, így kulcsfontosságú. A kutatások alapján a megfelelő címsor írása megháromszorozhatja az értékesítés mértékét. Nem véletlen, hogy a keresőoptimalizálásban egy nagyon jó trükk, hogy nem a cikk címét,...

Hasznot hozó reklámszövegírás
A reklámszövegírás akkor hatásos, ha nem a terméked / szolgáltatásod szempontjából kezdesz neki az íráshoz, hanem az ügyfél szemszögéből közelíted meg a valóságot. Ehhez első lépésben mindent tudnod kell róla. Csak így tudsz az ő fejével gondolkodni....

Hogyan termel profitot az online szövegírás?
Miért fontos a honlapodon online szövegírásban gondolkodnod? Bárki tud szöveget írni, ahogyan falat festeni is. De fontos a végeredmény. Nem az a lényeg, hogy tetszik-e vagy sem, mert ez szubjektív. Hanem, hogy eléri-e a marketing célját a copywriter vagy sem. Van-e...

A leghatékonyabb értékesítési és egyéb szövegírásról + árakról
Az értékesítési szövegírás 0. lépése Tudd, hogy kinek írsz, és mi a célod. A marketing segítségével találnak meg, és az értékesítés (sales) segít az eladásban. De ha nincs a terméked / szolgáltatásod mögött konkrét online marketingterv, akkor a SEO és egyéb szövegírás...

A tartalommarketing alapok jelentése és működése a gyakorlatban (2022)
A tartalommarketing jelentése Content marketingnek is nevezik. A tartalommarketing lényege, hogy értékes és érdekes tartalmakat oszthatsz meg a célközönségeddel. Ezáltal először lead-ekre (érdeklődőkre) teszel szert. Azonban, ahogy megismerik a szakértői...

A marketing és SEO webszövegírás buktatói (2022)
Sok milliárd weblap van. Az emberek csupán néhányat lapoznak a keresőben, így keresőoptimalizálás szempontjából az első 10 találat és a fizetett hirdetések hozzák be a valódi forgalmat. Ebből következik, hogy egyre nagyobb a verseny és a harc, hogy előre kerüljön az...