Szövegírás kategória

 

Szövegírás kategória

A content marketing az egyik legköltségkímélőbb marketing eszköz

A sok milliárd honlapok nagy része el akar adni. Egyre kifinomultabb a verseny. Ha előre akarsz kerülni a találati listán, akkor csak minőségi tartalmakban szabad gondolkodnod, ami:

  • Releváns az adott kulcsszóra (tényleg arról szó, amire kíváncsiak az emberek)
  • Minőségi írásokat tartalmaz
  • Könnyen emészthető, például pár soronként tagolt, képekkel vagy videóval, diagramokkal van ellátva
  • Technikailag is megfelelő (működőképes a honlap)
  • Keresőoptimalizálás szempontból legalább 40-50 releváns írásra van szükség/honlap, hogy a Google felmérhesse miről szól az oldalad

Mire kell figyelned, ha jó cikket szeretnél írni, ami:

  • Keresőoptimalizált
  • Marketing és sales szempontok alapján íródott
  • Rendelkezik a megfelelő igényes információval, melynek köszönhetően megelőzi a többi írást?

Mire kell figyelned, ha jó cikket szeretnél írni, ami:

  • Keresőoptimalizált
  • Marketing és sales szempontok alapján íródott?

Erről szól ez a blog, így a témának megfelelően azonnal olvashatod a megfelelő írást. Sok-sok évnyi gyakorlati tanulás áll a háttérben és rengeteg ügyfélnek építettük fel ezek alapján a vállalkozását.

Ütős címsor írása, mely megtriplázhatja az eladásodat

Ütős címsor írása, mely megtriplázhatja az eladásodat

Mivel a címsor adja el a reklámszövegírásban a szöveg további részét, így kulcsfontosságú. A kutatások alapján a megfelelő címsor írása megháromszorozhatja az értékesítés mértékét. Nem véletlen, hogy a keresőoptimalizálásban egy nagyon jó trükk, hogy nem a cikk címét,...

Hasznot hozó reklámszövegírás

Hasznot hozó reklámszövegírás

A reklámszövegírás akkor hatásos, ha nem a terméked / szolgáltatásod szempontjából kezdesz neki az íráshoz, hanem az ügyfél szemszögéből közelíted meg a valóságot. Ehhez első lépésben mindent tudnod kell róla. Csak így tudsz az ő fejével gondolkodni....

Hogyan termel profitot az online szövegírás?

Hogyan termel profitot az online szövegírás?

Miért fontos a honlapodon online szövegírásban gondolkodnod? Bárki tud szöveget írni, ahogyan falat festeni is. De fontos a végeredmény. Nem az a lényeg, hogy tetszik-e vagy sem, mert ez szubjektív. Hanem, hogy eléri-e a marketing célját a copywriter vagy sem. Van-e...

A marketing és SEO webszövegírás buktatói (2022)

A marketing és SEO webszövegírás buktatói (2022)

Sok milliárd weblap van. Az emberek csupán néhányat lapoznak a keresőben, így keresőoptimalizálás szempontjából az első 10 találat és a fizetett hirdetések hozzák be a valódi forgalmat. Ebből következik, hogy egyre nagyobb a verseny és a harc, hogy előre kerüljön az...