Kevés önmagában a kisarculat, nagyarculat, reklámgrafika pl. logógrafika, névjegykártya tervezés?

Home / grafikusok / Kevés önmagában a kisarculat, nagyarculat, reklámgrafika pl. logógrafika, névjegykártya tervezés?

A feladó nem mérvadó?

 

boríték, reklámtervezés, grafika

Dehogynem, sőt… Habakukk úr egy képzeletbeli személy, de szerintem, ha létezne akkor ő is szívesebben kapna olyan leveleket, melyek ízléses borítékban érkeznek meg hozzá, hiszen az első benyomás nagyon fontos (kisarculat, logó, logótervezés, boríték, grafikai stúdió, levélpapír, névjegy, minták, kártya). De ez még csak az első lépés, ahol sok versenyző elvérzik. Jómagam nem szeretek mindent a külsőség számlájára írni, mert a belbecs IS fontos. De azért a tálalás mindent keresztbe vághat vagy meghozhatja, magnifikálhatja az étvágyat érthető módon. Nagyon meghatározó, hogy egy cég milyen arculattal rendelkezik, erről már beszámoltunk kielemezve a típushibákat a névjegyek esetében, mely a kisarculat része. A kisarculat konkrétabban: a logógrafika, mint reklámgrafikai elem, a névjegyek és a levélpapírok, borítékok tartoznak még ebbe a kategóriába. A nagyarculat pedig magában foglalja a kisarculatot és ezen kívül minden ide tartozik, ami a megjelenésre hajaz, még a munkaruha is, amit a szorgos munkatársak hordanak.


Hogyan tudod elcsábítani ügyfeleidet egy kis különlegességgel

De egy olyan nagyarculat, reklámgrafika, amely ízléses fél siker, de mi lesz a többi sikertényezővel, mert ez önmagában kevés? Pl. a marketing üzenettel… Mert az impozáns névjegykártya tervezés, logó grafikák önmagában kevesek ám. Köztudott a reklámpszichológiában, hogy a kíváncsiság nagy úr. Kombinálhatjuk a megszokás nagy urával. Ha a törvényeket betartva (erről már írtam, lásd postatörvény) szóróanyagot küldenék ki ügyfeleknek, akkor a feladót nem írnám rá és borítékba tenném a szórólapot, így több az esélye, hogy kinyitják az adott levelet és megnézik a levélpapírt, melyet belehelyeztünk.


.
Kireppent a különleges… a postaládából

Ugye, hogy a kíváncsiság nagy úr.:) Jó pár éve váratlanul kiszállt egy pillangó a borítékomból, amit postán kaptam egy cégtől – akkoriban PR-managerként dolgoztam egy multinacionális cégnél -, és sok ilyen levelet kaptam nap, mint nap. Menjünk tovább ezen a marketinges gondolat-nyomvonalon. De a levélpapírok, borítékok, névjegykártyákat, névjegymintákat megtalálod a másik blogbejegyzésünkben, ahol grafikai szempontból kielemeztük őket.

Szóval a másik klassz megoldás, ha egy különleges ajánlattal és formabontó külsővel lepjük meg a célszegmensünket. Jaj, de csúnya szó.:), szóval itt már konkrét ügyfelekre gondolok, akiket elkényeztethetünk. Egy szép díszdoboz, valami finom sütemény egy kreatív üzenettel stb. Ez nyilván költségesebb, de különlegesebb is, és sok hűséges, kedves, aranyos ügyfél megérdemli ám.:) és talán jobban örül neki, mint az év végi kicsit sem sablonos karácsonyi képeslapnak, amit a cégek 99 %-a küld ki, na jó tisztelet a kivételnek.:) Ugye te köztük vagy?

Ne így!

névjegykártyatervezések, névjegyminták

Inkább emígyen

kisarculat, logógrafika, névjegyek logó, levélpapír, kisarculat

Piktogramokpiktogramok, reklámgrafikák

 

 

Keresztes Attila

www.spiritlab.hu


“Adunk egy grafikust ajándékba 1 napra”


PR szakon diplomáztam, aztán pszichológiát tanultam. De a működő online marketing + SEO fogásokat számomra a 2005-ben indított vállalkozásom és sok-sok kávé társasága mutatta meg.

Related Posts

Privacy Policy Settings

google-analytics
webdesignflash, multimédia, grafikai stúdió